نوشته شده توسط : حسين همتي
حسين همتي(علی محمدی)
 
 
 
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۰
 
اگر فوتباليست هيچ يك از مظاهر ديني را رعايت نكند و با دختران آن چناني در پارتي شبانه دستگير شود و اگر در مسابقات خارج از كشور از در عقب هتل محل اقامت فرار كرده و به ديسكو برود و به صورت ساختگي مصدوم شود مشكلي نيست چون فوتباليست است
 

سرویس اجتماعی ندای انقلاب// اگر شما به عنوان كارگر و يا كارمند و يا يك شهروند و يا روستاوند به هر علتي به يكي از بانك ها مراجعه كنيد و بخواهيد يك وام خيلي كوچك بگيريد همه خواهند گفت كه نداريم ، مگر نمي بينيد كه در تحريم هستيم؟ و هزار بهانه تا وام را به شما ندهند.
اگر شما به عنوان يك كارمند و يا يك كارگر براي رفاه حال خود و زن و فرزندانتان در سفرهاي خارج از شهر و يا تفريحات آخر هفته قصد كنيد يك خودروي سواري بخريد متوجه مي شويد كه همين پرايدي كه همه از ناامن بودن آن در جاده ها مي گويند در طي هفته هاي اخير به قيمت بي سابقه ۱۲ ميليون و هشتصد و پنجاه تومان رسيده است ونه تنها از خير خريد پرايد كه از خير سفر هم مي گذريد و حساب مي كنيد كه چند سال ديگر بايد پول جمع كنيد تا بتوانيد همين ماشين را بخريد.
 



:: موضوعات مرتبط: حسين همتي , مقالات , ,
:: بازدید از این مطلب : 754
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسين همتي
حسين همتي
 
 
 
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۱
 
 
یادداشت- حسین همتی// هر چهار سال يكبار كه المپيك برگزار مي شود فرصت مناسبي است تا اتفاقات تازه اي در عرصه جهاني تحت لوا و در همهمه المپيك رخ دهد و تعداد زيادي انسان بي گناه در گوشه و كنار اين هستي پهناور كشته شوند، البته اين نكته اي است كه هر بار اتفاق مي افتد و شايد از گرگ انتظار دريدن داشتن، انتظاري به جا و شايسته باشد.
ليكن سوال در اينجاست كه در ام القراي جهان اسلام، در كشوري كه مدعي دفاع از حقوق محرومان است، در كشوري كه دوستداران خاندان پيامبر(ص) حداكثر جمعيت آن را تشكيل مي دهند، چگونه است كه فقط چند طومار چند صد امضايي و چند تحصن حداكثر چند هزار نفري در دفاع از مردم مسلمان ميانمار صورت پذيرفته است و انگار خيلي ها نمي دانند، در همين آسياي خودمان، هر روز چند صد نفر به جرم مسلمان بودن هتك حرمت شده، مثله مي شوند و در آتش مي سوزند، و انگار نمي دانند در همين روزهايي كه ما زندگي مي كنيم زنده زنده آدمها را در آتش مي سوزانند و هيچ كس صدايش بلند نمي شود، پيش ترها كه سوره بروج را مي خواندم فكر مي كردم كه اصحاب اخدود چه انسان هاي جنايتكاري بودند كه به همسايگان خود نيز رحم نمي كردند و آنها را به دليل تفاوت در دين و آيين در گودال آتش مي سوزاندند ولي امروز مي بينيم كه در قرن بيست و يكم، قرن ارتباطات و اطلاعات همان رفتار با چند صد درجه افزايش در حال انجام است. اما وقتي اصحاب اخدود به سرزمين همسايه حمله كرده و آنها را با آن تفصيلات در آتش سوزاندند پس از چندي خبر به ديگر همسايه رسيد و با حمله اي برق آسا همان كار كه با مسيحيان انجام شده بود با اصحاب اخدود (يهوديان) انجام دادند و در گودالي كه خود كنده بودند آنها را سوزاندند.
 


:: موضوعات مرتبط: حسين همتي , مقالات , ,
:: بازدید از این مطلب : 669
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسين همتي

حسين همتي

چند وقتي است كه بحث داغ رسانه ها در كشور بحث حجاب و عفاف است و هر كسي از دريچه اي به زواياي اين امر مهم مي پردازد.

برخي آن را يك امر شخصي دانسته و عمل به آن را در حد يك وظيفه فردي مي دانند و برخي ورود در عرصه حجاب و عفاف را امري حكومتي و از وظايف حاكميت بر مي شمرند.

البته ما اصلا نمي خواهيم وارد اين مباحث و مسائل شويم بلكه آنچه نگارنده در پي آن است ارتباط چندين موضوع با همين بحث و ارائه راه حلي قابل انجام است.



:: موضوعات مرتبط: حسين همتي , مقالات , ,
:: بازدید از این مطلب : 778
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسين همتي
حسین همتی
 
 
 
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۶

سرویس فرهنگی- هنری ندای انقلاب//چند روز پيش بود – ۲۸ تيرماه – كه شبكه پويا نمايي يا همان انيميشن با حضور رئيس جمهور به صورت رسمي افتتاح شد هر چند كه از ۸ تير ماه سال جاري اين شبكه به صورت آزمايشي بر روي تلويزيون هاي داراي كانال ديجيتال قابل دريافت بود.
البته اين كه صدا و سيما توانسته است شبكه جديدي را افتتاح نمايد شايد از منظر خيلي از خوانندگان خوب باشد ولي واقعيتهايي در كنار اين شبكه ها موجود است كه شايد بد نباشد به آنها نيز توجه كنيم و به سخنراني چند سخنران و پيامك چند فرد بزرگسال در قسمت زيرنويس شبكه در مزايا و لزوم وجود اين شبكه اكتفا نكنيم:
توجه به ماهيت رسانه و تاثيرگذاري آن بر مخاطب علي الخصوص مخاطب خردسال و كودك بر هيچ كس پوشيده نيست و تحقيقات گوناگوني كه رسانه علي الخصوص تلويزيون بر خردسالان دارد قابل دستيابي و در دسترس همگان قرار دارد كه گوشه هايي از آن را با هم مرور مي كنيم:
 



:: موضوعات مرتبط: حسين همتي , مقالات , ,
:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسين همتي
نگاهی به بیستمین نمایشگاه قرآن
 
 
 
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۷
 
بيستمين نمايشگاه قرآن هم آغاز بكار كرد و خيال مسئولان قرآني كشور تا حدودي راحت شد كه يك سال ديگر بر عمر اين نمايشگاه افزوده شد.
 
سرویس فرهنگی هنری ندای انقلاب/ بيستمين نمايشگاه قرآن هم آغاز بكار كرد و خيال مسئولان قرآني كشور تا حدودي راحت شد كه يك سال ديگر بر عمر اين نمايشگاه افزوده شد.
غرفه ها مجددا در ۱۰ روز اول نمايشگاه نصفه و نيمه آغاز بكار مي كنند و علي الخصوص در بخش نهادها و سازمانهاي دولتي سعي مي كنند تا نسبت به سال قبل فعاليتهاي بهتري داشته باشند و با خرج كردن پول هاي كلان و معمولا بي حساب و كتاب سعي مي كنند تا غرفه هاي زيباتري داشته باشند ولي شايد بتوان گفت فقط زيباتر.
تنها غرفه هايي كه مي شود گفت از اول با برنامه وارد مي شوند و از روزهاي اول كمتر به زيبايي ظاهري و غرفه آرايي مي پردازند و بيشتر به مخاطب مي انديشند غرفه هاي فروش كتب و محصولات قرآني و موسسات قرآني غير دولتي است.
شايد بسياري از علاقمندان علل مختلفي را براي اين اتفاق بر شمارند ولي بد نيست گوشه اي از اين دلايل را با هم مرور كنيم تا شايد براي سالهاي آينده اتفاقي در خور شأن قرآن در نمايشگاه قرآن بيفتد.
 


:: موضوعات مرتبط: حسين همتي , مقالات , ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد